BMW România anunță că de azi înainte îşi va alege clienții!
Acum serios: producătorul BMW ar trebui ca, pentru piața din România, să urmeze modelul aplicat de Ferrari în toată lumea. Adică să-și rezerve dreptul de a-și alege clienții, că mă tem că imaginea BMW are de suferit din cauza multitudinii de idioți care se află de partea greşită a tramvaiului.
@Viorel Tofan
Din stiri pe surse , aflam ca BMW va dota masinile pt. Romania cu un avertizor sonor , care va repeta obsesiv : ,, Hai , vino iar , sa - ti amintesti , tramvaiele din Bucuresti " ...
Asta da gandire strategica ... reducerea productiei la un numar de unitati comparabil cu Ferrari. Mai simplu decat sa organizezi campanii de constientizare sau sa promovezi imaginea unui autoturism ce-ti ofera comfort, siguranta in trafic, placerea de a conduce, fireste, intr-o maniera responsabila.
PS Concurenta iti multumeste!
Nu ca zic, dar spun. Sunteți proști tare! Bmw își alege oricum clientela. Idioții, "bombardierii", "smecherii" ăștia pe care ii vedeți voi și le care ii înjurați și-au luat mașinile second hand. Aia nu își permit sa între în show room la bmw pt ca sunt dați afară în șuturi.