Vandalism la Mariott. Un client supărat a distrus păcănelele lovindu-le sălbatic cu scaunul: „M-ați nenorocit! Mi-ați luat un milion de euro!”
Scandal uriaș în centrul Capitalei, astăzi, 31 august, la cel mai mare cazinou din România, Grand Casino, aflat în incinta hotelul Mariott. Un client supărat foc s-a enervat că „aparatele” nu-i dau niciun câștig, reclamând că ar fi măsluite, și i-a băgat în sperieți pe angajații sălii și pe ceilalți jucători prezenți în incintă la ora respectivă.
Urlând ca din gură de șarpe, în timp ce era filmat de o persoană apropiată, respectivul i-a înjurat pe managerul Sebastian Tudorici, precum și pe Amiran Dzanașvili, patronul de la Grand Casino. „M-ați nenorocit! Mi-ați luat un milion de euro!”, a urlat clientul, amenițându-l cu moartea pe manager și adresând în stânga și-n dreapta cuvinte grele.
Jucătorul recalcitrant se numește Cristian Beocă și este un obișnuit al cazinoului. În momentul maxim de furie, el a luat un scaun din apropiere și a spart cu el păcănelele care i-au ieșit în cale.
Din videoul postat pe rețelele de socializare se poate remarca faptul că aparatele care i-au căzut victimă lui Beocă sunt marca EGT, produse în Bulgaria.
ATENȚIE, LIMBAJ LICENȚIOS!!!
Continuarea (cu video), pe playresponsibly.ro
0 Comentarii