Toți miniştrii de Transporturi din ultimii 30 de ani merită înghesuiți într-un Logan şi trimişi DN-uri, printre TIR-uri şi smecherii care intră pe contrasens
Sau, dacă nu le place cu Logaul, să fie urcați într-un microbuz. Dimineața, la ora 6. Să vadă şi ei cum se trăieşte - puțin - într-o țară unde, pentru că nu ai trenuri decente, trebuie să faci naveta cu microbuzul, până când adoarme şoferul unui TIR de pe contrasens, că îl presează patronul să lucreze peste program pentru că corupție la poliție şi la Muncă şi pentru că lipsă de autostrăzi.
Microbuzul să-l conducă ăsta care a fost ministru până acum câteva luni, că el are airbag încorporat.
Toți miniştrii de Transporturi din ultimii 30 de ani merită înghesuiți într-un logan şi trimişi DN-uri, printre TIR-uri şi smecherii care intră pe contrasens
...ăsta care e ministru acum, că el are airbag incorporat
Hi-hi-hi, numai aer n-are ăla-n zepelinu' de la buric. Voi chiar credeți că toate bășinile și le ține doar în cap?
Doamne, ferește-ne să le scape, pentru c-o să ne amintim de Cernobîl ca de-o inițitivă ecologică (parțial nereușită) a Șoimilor patriei!
In conditii de trafic grele si drumuri proaste,mai lipsesc doar soferi lipsiti de cele mai elementare cerinte pentru meseria asta(mai ales,pe masini "grele").Si anume,cei in "format"ul,burta mare-picioare scurte...adica,oricum ar aranja scaunul,fie burta freaca volanul si incetinesc orice manevra,fie picioarele nu le ajung la pedale in fractiuni de secunda ...asa cum este absoluta nevoie.Astea sunt doar,trasaturile fizice vizibile care,se cer completate cu trasaturile psihologice(normalitate,responsabilitate,concentrare,viteza de reactie,nervi tari,etc) ca sa nu se mai adauge si eventuale lipsuri de acest gen.Dar aceste verificari si mai apoi,certificari,tin de organele de specialitate(cei care admit/instaleaza soferii de acest gen pe masini si ii lasa in circulatie).Un sistem corect si sigur ar fi sa ii puna pe bicicleta si la pedalat pana burta nu ar mai incetini cursa volanului si picioarele ar ajunge in fractiuni de secunda la pedale.Pana atunci,oameni nevinovati platesc neajunsurile grave(de la cele mai elementare)dintr-un sistem de KKT.